lauantai 3. maaliskuuta 2012

Balettia, balettia!

Mä tosiaan ahkerasti etsin itselleni täältä uuden balettikoulun ja lopulta löysinkin yhden! Oon erityisen innoissani tästä koulusta, koska pääsin Laura Walkerin (tunnettu ja arvostettu opettaja täällä) oppiin Royal Academy Of Dance balettikouluun. Eli siis englantilaisen koulukunnan balettia, jossa siirrytään tasolta toiselle tasokokeita tehden. Mä tanssin ammattitanssijaks(!!) valmentavalla tasolla vocational intermediate, joka on ehkä vähän liian vaikea mulle, mutta jotenkin oon yrittänyt selvitä mukana. On vähän hankala aina ymmärtää opettajaa, kun liikkeiden nimet saattaa olla erilaisia ja muutenkin kielimuuri välillä meinaa iskeä. Mä en tiedä laittaako tämä opettaja Laura, mut tekemään myös tasokokeet.. Kokeet ovat aika virallinen tilaisuus, jonne tulee ulkopuolinen tentaattori, joka arvostelee (soolo!)tanssit (huomaa monikko) tietyllä asteikolla. Siinä voi jännittäessä mennä askel jos toinenkin vähän väärin, heh.. Mulla oli yhtenä päivänä kamera laukussa ja nappasin pari kuvaa tanssisalista balettiituntien jälkeen. Oon aikamoinen turisti, sillä mulla on aina kamera mukana - myös tanssitunneilla!

Peili ja balettitanko
Sali toisesta kulmasta
Maalauksia seinällä

Varasto, joka toimii myös pukuhuoneena - tai toisinpäin..


Näkymä salin ikkunasta
Hehee, en voinut olla laittamatta tätä. Tässä siis vielä mun balettijalat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti